måndag 28 juni 2010

Mot Hjo

Idag ska jag äntligen åka till Hjo och hälsa på min Marica!! Om de inte ringer den närmaste timmen o vill att jag ska jobba vill säga, men så får det bara inte bli... Ska jobba imorgon kväll så det är bra :)

Ska bli härligt att få lite Emilia o Marica tid, känns som det var ett tag sen...

Annars håller jag på att funderar ut vad jag ska laga för mat på torsdag i vår halv åtta hos mig tävling. Det enda som är riktigt klart är efterrätten...
Menyn måste vara klar imorgon så får ta mig en riktig funderare nu!!

Tips mottages gärna, just nu är det huvudrätten som är svårast...

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Blir det pannacotta till efterrätt?! ;)
kram

Emilias sa...

Nej, det blir inte pannacotta :)
Avslöjar imorgon vad det blir! Kram

Marica sa...

Färskpotatis i ugnen är ju mummsigt och nåt rillat till,, grillspett kanske. Vi får luska ut nåt smarrigt sen. KramKram