lördag 5 juni 2010

Strålande dag för bröllop

Vilket underbart väder för bröllop, kan ju inte bli bättre. Just nu sitter den blivande bruden med ett glas champagne i handen och fixar bruduppstättningen hos frisören! Längtar tills jag får se henne skrida in bredvid sin Fredrik i kyrkan :)

Dagen består mest av massa fix. Charlotte kommer förbi en sväng om en stund, så vi hinner ses en snabbis i alla fall :)
Ska till Make Up Store och sminka mig sen, fick ett presentkort där i julklapp av Rikard som jag inte har utnyttjat än. Så det passade perfekt att göra idag tycker jag :)
Hoppas jag hinner lägga upp resultatet sen!

Vad gör NI idag?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh så mysigt med bröllop:-)

Sara sa...

Åh vad härligt med bröllop :) Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll :D

Jag har varit ute i solen med sambo och kamera, så fint nere vid Mälaren nu. Tvättar och städar idag så att vi ska kunna ligga på stranden om det är soligt i morgon :D
KRAM!