torsdag 17 juni 2010

I Skånelandet

Två busfrön på bryggan i Hjo
Framme i Skåneland efter en lång bilfärd och inte minst massa massa badande innan vi åkte. "Bästa badhuset vi varit på" blev betyget och syskonen hade glatt kunnat bada 2 timmar till, men jag o pappsen tyckte 2,5 timme räckte gott o väl ;)

Trött som få just nu o det kommer bli en tidig kväll för mig, känns som jag kan sova i hundra år!!
Ska sova o drömma om en skön solig dag imorgon o hålla alla mina tummar för att drömmen kommer att slå in :)

6 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Hur länge blir du i Skåne?

Emilias sa...

Söndag far jag hemåt igen! :)

Sandra sa...

Hehe det är väl jeansleggins :P Vet knappt själv, men H&M har döpt en del byxor till det har jag sett haha :D

Pusspuss

Sara sa...

Vilken härlig bild! Gött med äventyrsbadet, jag har inte testat det än. Får kanske bli när man besöker Skövde i höst :) Thailand närmar sig nu, bara 4 veckor kvar i morgon :)

Ha en härlig helg i Skåne, hoppas er väderprognos ser bättre ut än vår. Kraaam!

Fröken Ellinor sa...

ABSOLUT! Det får vi ta och göra.

Hihihi så badet var så uppskattat, kul ändå att det mottogs så väl.

Hade också planerat att sola idag men hela Småland är mulet och grått, tji fick jag!

Kramar

Fröken Ellinor sa...

En lite tröst då ;-) Att det inte bara är vi som har fulväder här.

Ja, nästa lördag på midsommardagen. Hade tänkt att ha en stor fest,men det var innan jag visste att jag skulle gå in i sjunde månaden samma dag.

Nu blir det nog bara lugnt firande med familjen och sedan så får man ta det andra senare. Funderar på att flytta fram det till en nyårsfest eller något. Sedan är det en dum tid att fylla på, då många är borta på semester och dylikt. :)

Kramar