tisdag 15 juni 2010

Morgonpromenad

Igår hade jag bestämt mig för att gå morgonpromenad idag men när jag vaknade kände jag mig såå seg. Dock räckte det med att jag gick upp o tittade ut för att jag skulle gå o ta på mig träningskläderna ändå, helt underbart väder ute!!
Kunde ju helt enkelt inte sitta inne...

Plockade syrener på vägen hem, så nu doftar hela lägenheter ljuvligt. Me like!
Om bara värmen kan hålla i sig nu?!
Blev inge jobb idag heller, så det blir en lugn dag. I eftermiddag får vi finbesök, pappa o syskonen kommer, längtar massor!!

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Snygg signatur ;)

Gör vi idag?
Kram!

nathalie sa...

Va mysigt med besök =)
Ja det kan jag tänka mig hehe, man kan ju ha lite allt möjligt på gröt men blir ju alltid samma smak ändå. Jo jag tycker det är gott men är nästan godare med bara bär :)
ha det så gott

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jobba, sen till Maxi och handla. Och ikväll blir det grillning hos ett par kompisar. Fullt upp :)

Skoj att syskonen kommer på besök. Hoppas ni får en trevlig dag! Kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, jag har en bit kvar. Går på semester den 22 juli. Sen 2 veckor framåt.
Den 24 juli åker vi till Finland, en vecka.

Är du ledig någonting? Eller blir det bara jobb för din del?

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad är det för jobb?

Jag har så gott som hela min släkt i Finland på pappas sida. Så jag o Micke ska över och hälsa på, jag har inte varit där på 7 år tror jag.
Så vi hoppas på bra väder och en härlig vecka i vårt grannland :)

Kram!

Emilia sa...

Den sommarmaten lät smaskig.. Ska gnälla på Jonas så han gör det till mig idag när jag ligger på sjukbädden :)

Jajjamensan! Här hemma fixar vi allt själva! :)

Nu får du ha de så mysigt när familjen kommer på besök! :) Sover alla hemma hos er eller är det hottel som gäller?

Kramar