måndag 21 juni 2010

Strawberry time

Efter två promenader på ca 5 km vardera har jag nu dimpt ner i soffan! Grillad korv har det blivit, stekt korv är det värsta jag vet, men grillad... OJ vilken skillnad det blir!
Mums :)

Snart blir det lite jordgubbar också, jordgubbar med gräddmjölk.
Finns det något godare!?
Det blir mina första i år, inte jordgubbar men de första ätna med gräddmjölk.
Rikard äter dom helst med vaniljglass, hur äter du dina? :)
Var dock för snål för att köpa svenska jordgubbar, 50 kr litern tycker jag är lite väl.... Vi får väl se vad dom tar för dom till helgen då det är midsommar...?

4 kommentarer:

Marica sa...

Mumms med jordgubbar men svenska ska de ju va även fast de är dyra ;) Äter gärna med gräddmjölk.. mummmma!
Nu blev jag ju sugen ju :)
KramKram

Anonym sa...

Mmmm! Hoppas att dom var lika goda som dom såg ut? Gubbarna alltså :)

Vad duktig du är som kämpar på med stavarna!

Kram
Mm

Fröken Ellinor sa...

Med ovisspad grädde och socker. Mumma det :)

Familjen Lindström sa...

I går åt vi våra med pannkakor och nutella :P
inte världens nyttigaste men såååååå gott!!!