onsdag 23 juni 2010

Picknickbröd


Till kvällens picknick har jag bakat detta brödet från Leilas nya bok (vad annars). Fyllde det med soltorkade tomater, oliver, fetaost, timjan och honung o så rullade jag ihop det till en fin krans. Har inte smakat på det än så ska bli väldigt spännande :)
Kul med lite nytt och jag tycker själv det låter sjukt gott :)

Nu kan jag äntligen ta sommarlov på riktigt, sista uppgiften tillbaka lämnat med godkänt som betyg. Känns mer än skönt!! Måste säga att jag känner mig lite stolt över mig själv som klarat skolan så bra, Rikard sa att man får vara det ;) hihi!

Har träffat min Marica o hennes tre grabbar en sväng idag med, myspys!!

Uppdate: Brödet smakade helt gudomligt gott!!


4 kommentarer:

Marica sa...

Det ser väldigt gott ut :) När får jag smaka??? Picknik låter mysigt! Kram o tack för idag <3

Emilias sa...

Det finns massa kvar så bara komma o smaka!! Kraaam o tack själv <3

Anonym sa...

Vad skönt för dig att du kan koppla av skolan nu och ha sommarlov :) Och brödet, det verkar ju helt sagolikt gott. Synd att man bor så långt bort .....

Kram
MM

Johanna sa...

ÅÅÅH, låter som ett bröd i min smak:-)

Testa att rensa cookies om du inte ser den nya designen:-P Jag är supernöjd:-)