fredag 4 juni 2010

Lovely sunny day

Fick denna fina pelargon av Rikards föräldrar i födelsedagspresent :) Jag har några dagar innan tittat efter något liknande, en vit kruka men blomma, som kan stå på vårt ny-vitmålade-barbord. Men så behövde jag inte kika mer ;)
Så fint blev det!!

Underbart väder idag med. Idag är det studenten här i stan och jag o Maria ska ut och kika på kortegen :) mysigt! Sen blir det glass med goa Karin och Anna-Karin och så fredagmys såklart!

Men först ska jag traska iväg till skolan och hämta en uppgift, iiiiih, nervöst!!

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Hoppas att det går bra med uppgiften, det har du säkerligen fixat! :)

Åh tack rara du, du är så snäll. Men oj, en hel månad för tidigt. Det förstår jag att det är oväntat då men det kan ju bli så om bebisen vill ut ;-) En arbetskamrat fick redan i vecka 35 och hon var så chockad eftersom hon var så säker på att hon skulle gå över tiden.

Här i Jönköping tar de studenten nästa fredag och vi har första parkett då de har champagnefrukost på Vätterstranden, mysigt.

Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå, hallå!

Vilken tjusig blomma..

Allt bra med mig, sitter här på jobbet och väntar på att få gå hem :) Vill ut i solen och njuta av helgen!

Ska du hitta på i helgen då?
Kramkram!