måndag 21 juni 2010

Väntar...

Väntar o väntar på att få tillbaka en uppgift från skolan. Har ju sommarlov men får jag någon komplettering är det bara att göra den... Vill så gärna slippa det, såklart!

Betyget i den andra kursen vi läste nu i vår, Barn i behov av särskilt stöd, kom för några dagar sen :) Jag fick VG (man kan inte få högskolan) och jag är sååå glad. DEN uppgiften var jag nöjd med. Värre är det med den andra, den som jag väntar på att få tillbaka ;)
Bara att hålla tummarna!

Kan tillägga att solen skiner idag, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på?!
För nej, det blev inget jobb...

4 kommentarer:

nathalie sa...

Vi planerar på en billig resa bara hehe har kikat på turkiet o egypten :)
Kram på dig

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Min helg har varit bra, fast jag har varit lite smått raslös samtidigt som jag inte orkat gjort nåt.
Igår satt jag och snörvla framför datorn och tittade på Daniels tal. Jisses så romantiskt!

Själv då? Gör ni på midsommar?
Kram kram!

Anna S sa...

Sv: Det var helt fantastiskt gott kan jag lova dig! Ligger utanför Habo, så kanske inte så långt ifrån vart du bor...(?)
Tack ska du ha! :)

Anna S sa...

Sv: Ah där ser man! Jag är ifrån Tidaholm. Fast flyttade till Uddevalla för 1 år sen ungefär. Men sommarjobbar i Falköping just nu så bor för tillfället i Tidaholm :)