onsdag 30 juni 2010

Promenad mot huvudvärk


Tung i huvudet när jag vaknade idag. Blir så dumt när man står på inringning, man måste gå o lägga sig hyfsat tidigt ifall de skulle ringa, men ringer de inte så tar man sovmorgon vilket tillslut resulterar i alldeles för många sovtimmar.
Och sover jag för mycket får jag ont i huvudet...

Så jag tog en morgonpromenad och vips så är huvudvärken puts väck, nästan i alla fall!

Kul att ni verkar gilla min meny :) Lägger upp recepten sen!
Plockade lite blommor när jag var ut nu, det är ju inte bara maten som ska vara bra utan dukning och allt annat runt omkring också!
Iih, jag är faktiskt lite nervös!!

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Usch då, lät inte kul att börja dagen med huvudvärk. Men skönt att den lättare efter något så härligt som en promenad.

Vi kikade mest på IKEA igår, ska köpa nytt köksbord och en hel del annat. Mest skönt att gå omkring i svalkan :)

Ja, det är ruskigt lyxigt att ha det så. Man ska ju ha dem till något ;-) Nej då, men kul är det.

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Precis, man behöver inte ha problem för att ha svårt med skiten. Igår tog jag nötknäpparen för jag blev så arg ;-) Men det kan man ju inte ha i väskan precis...

Kramar

Johanna sa...

Fy för huvudvärk, hoppas det går över snart! :-/

Ja, hennes tidigare böcker är jättebra, gillar dem också:-)

Johanna sa...

Ja, lycka till!!! :-)

Jasså du har också läst dem, haha, fasiken, måste nog lägga in en ny bokbeställning DIREKT;-)