måndag 21 juni 2010

Sverige i sommarskrud

Sverige i sommarskrud är såå fint!
Promenerade med Maria till hennes jobb (sjukhuset) och sen cyklade jag hem därifrån. Så skönt att komma ut lite o ännu bättre när man får cykla/gå förbi så fina ställen, ofta finns dom närmare än vad man tror ;)

Handling har det blivit idag med. Måste bara säga att jag fullkomligt älskar självscanning (pratar nu om Icas självscanning o inte Willys form, den gillas inte).
Väldigt bra uppfinning.
Kom på mig själv när jag gick ut ur affären att inte ha pratat med en enda person i hela mataffären o då inte ens kassörskan eftersom jag betalade med kortet i en kortautomat.
Ganska skönt ibland faktiskt!

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Super skönt & bra med självscanning!

Amanda sa...

Det kan dock vara störande om man handlat mycket och får avstämmning, inte fullt så roligt! Eftersom vi bara handlar på Maxi så kör vi alltid självscanning :)