torsdag 10 juni 2010

Astrid har blivit storasyster

Blev inringd av hemtjänsten idag så har jobbat till kl 14, precis lagom!! :) Tyvärr fick jag ställa in min dejt med Ellen, men som tur är ses vi på lördag!!

Tog en sväng på stan sen för att leta upp en present till det nya tillskottet i Rikards familj, lilla Nora.
Chansar på att Johanna o Peter inte hinner titta in på bloggen innan vi ska träffa dom ;)
Jag skulle kunna frossa i barnkläder, finns såå mycket fint!!
Astrid har blivit storasyster till en fyra veckor för tidig liten tjeja och jag har blivit "moster" för andra gången :)
Ska bli jätteroligt att träffa hela familjen!!

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Vad fina kläder och vilket fint namn, Nora gillade jag men även Astrid (dock vägrar J, hans farmor hette det och han tänker på tanter i 90-års åldern :) )

Vi flyttar i slutet av augusti så det är ett tag kvar, men vi ska rensa och slänga i helgen, lika bra att börja redan nu. Tar ju sådan tid!

Ja, det känns så skönt men lite overkligt. ;-)

Kramar

Emilia sa...

KOM OCH HÄLSA PÅ SNART!!! :)

Kramar