söndag 27 juni 2010

Sol sol sol

I solstolen hos svärföräldrarna i Tibro. Ser aningen gravid ut, men det är bara klänningen som lurar ögat (eller så är jag bara tjock) Ville bara poängtera det ;)

Det blev en bra dag... vi låg ute på gräsmattan någon timme och sedan cyklade vi ut ner på stan och åt lunch på Rådhusets uteservering :)
På eftermiddagen tog jag o Maria en promenad, sköönt!

Men det känns lite surt, blev ju inge jobb idag så skulle ju kunna ha åkt till Hjo o umgåtts med min Marica hela dagen istället... Men är väl inte så mycket att gräma sig över nu!!

Helt underbart väder verkligen, tänk tänk tänk om det kunde vara såhär hela sommaren... Åtminstone de närmaste tre veckorna då jag o Rikard ska ha semester tillsammans :)
Nästa helg bär det av mot Halmstad, då har jag beställt sol :)

2 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Ser alldeles alldeles undebart ut!!!

Jag vet, i en del klänningar/kläder ser man verkligen ut som man är gravid... dock så är det aldrig någon som brukar fråga mig, ser väl för gammal ut för att vara gravid ;) ha ha!

Kram på dig!

Marica sa...

Gött med sol!
Ska va sol nästa helg oxå så era dagar i min favvo stad kommer bli underbara!!!
*Kram*