onsdag 27 oktober 2010

4 saker

Jag har blivit utmanad av min Marica:

4 tvprogram jag ser på: Desperate, Greys, Idol och Robinson

4 saker jag gjort sen frukost: Pluggat till morgondagens tenta, plockat ur diskmaskinen, plockat här hemma och klätt på mig

4 saker jag längtar till: Januari 2012, sommaren, mina syskon och tills man får börja julpynta

4 saker på önskelistan: Att klara tentan, en iPhone, känna mig helt stabil och att vår tapetsering snart är klar (lever i ett dammhål nu)

4 saker jag avskyr: Att känna mig otillräcklig, blåst och regn, att inte kunna sova och att jag inte bor närmare mina syskon

Jag utmanar:

Ska snart lägga upp bilder på gårdagens shopping, promise!!

4 kommentarer:

Anna fd Anonym sa...

Vad händer januari 2012? har ni planerat in en lite bebbe då eller? :)

Marica sa...

Januari 2012 slutar världens bästa klass skolan!!!! :) Som vi längtar!!!!

Emilias sa...

Hehe :) nej Anna! Är klar med min utbildning då :)

Tess sa...

Tack söta för utmaningen! Har nygligen gjort den så jag hoppar över att lägga ut den igen! Men tack snälla ändå!
Kramis