måndag 4 oktober 2010

Lättare med lite färg


Bra förmiddag på praktiken, de är så goa ungar i klassen :)
Satte igång med lite plugg när jag kom hem (kort i taket).Visst är jag duktig? ;)
 Försöker strukturera upp det i lite färger, både ser lite roligare ut och är lite lättare att läsa... Man får ha lite knep!

Känns skönt att ha kommit igång, liiite i alla fall, har gått så segt innan. Imorgon efter föreläsningen ska jag och min Marica sitta en stund tillsammans och få lite gjort. Bra när man kan peppa och hjälpa varandra!!

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Hej vännen! Ser ut som du haft en kanonhelg! :D Men nyfiken, vad var det i det fina paketet och vart var det inhandlat?

Vi har haft fullt upp, hunnit med massor vilket kändes som ett måste då K åkte till Bryssel i morse och blir borta hela veckan. Blir inte mycket gjort för mig i veckan. Jag hann till och med in på Hemtex för ATG inhandla nya helt underbara påslakan, helt i "våra" färger ;) så nu kommer jag i alla fall ha fint i sängen när han är borta ;)

Hoppas du haft en bra start på veckan! Kramkram!

Emilias sa...

Hej Malin :)
Ja, det var en toppenhelg!! Just det, bra att du påminde mig om det. Paketen var köpta på Edwins Corner, bara ääälskar den affären. I det ena var det ett barbapappa gosedjur och i det andra en rosa mätsticka :) Blev uppskattade presenter!!

Just de, de där lakanen har jag glömt att titta på. Får göra det i veckan :) så roligt med fina sängkläder tycker jag!!

Hoppas du får en lugn vecka med barnen nu o att dom är snäll mot dig ;)
KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Du är ju kanonduktig och det ser superstrukturerat ut;=) Inte för inte du ska bli fröken;)