måndag 18 oktober 2010

På hemväg

På hemväg genom Sverige. Tack och lov har tågen varit i tid hela vägen, bara de sista 45 minuterna som ska klaffa också!
Trodde jag skulle åka x2000 hela vägen men när jag kollade på min biljett i morse upptäckte jag att det var InterCity stora delar av vägen... NEJ tänkte jag och såg framför mig ett rangligt gammalt InterCity som för längesen sett sina sista dagar (ett sånt där blått ni vet). Men döm om min förvåning när ett sprillans nytt tåg rullade in i Hässleholm :) Jättefräscht verkligen o absolut en glad överraskning!

Trodde jag skulle stensomna på tåget, men icke. Har pluggat en del och det känns riktigt bra. Nu kan jag med gott samvete mysa med min älskling resten av dagen... (okej, kanske behöver plugga lite mer).
Har även bokat in ett spinningspass ikväll, har inte tränat sen i tosdag. Abstinens ju!!

2 kommentarer:

Jannie sa...

Man kan alltid hosa med sin älskling med gott samvete...hi hi hi
Skönt med ett ordentligt tåg!

Här ska tvättas,städas o fortsätta o packas.Tar verkligen aldrig slut...Står lådor överallt!

Sant som du säger!Spel är underskattat.Borde spelas mera!!
Ha en mysig tågresa nu vännen!KRAMAR

Fröken Ellinor sa...

Hej tjejen.

TACK TACK TACK för paketet till Nora. Det kom idag, låg utanför min dörr när jag skulle gå ut vilket är superskumt då vår brevlåda är vid entrén.

Såg på poststämpeln när det var skickat och det vet i 17 var det har varit. Oavsett vad så blev jag alldeles fantastiskt glad.

Stor kram på dig och hoppas att resan och spinningen gick fint.