fredag 22 oktober 2010

Vitt ute, vitt inne...


Titta så fina muggar jag hittade här. Blev helt käär! Jag har jättefina muggar från Green Gate, men kanske skulle behöva några till (nej, nej, nej Emilia!!!) 

Pluggandet har gått hyffsat idag :) Känns skönt! 
Nu har jag tagit kväll och här vankas det fredagsmys :) Underbart! Rikard har slipat väggen här idag och när han var klar såg det nästan likadant ute som inne, vitt vitt vitt... Tur att det finns dammsugare!

Tack söta ni för era kommentarer om tapeten (fortsätt gärna o tyck till). Vi har inte bestämt oss riktigt än men vi har ett håll som det lutar åt....

Nej, nu väntar fläskfilen på att bli tillagad :)

6 kommentarer:

Tess sa...

Superfina muggar!
Skönt att det går bra med pluggandet!
Ha en riktigt mysig fredagskväll nu hjärtat.
kramar

Sandra sa...

Sv: Hihi, ska nog berätta den ena saken inom kort :D

Kramar

curlingmamman sa...

Åh,vilka söta muggar..vill ha..

Jannie sa...

Jättesöta muggar!
Din fredagkväll lät som en kväll helt i min smak.Helt perfekt!
Men hos oss blev det inge Idol.Var hos svär-föräldrarna o åt middag o drack vin hela kvällen.Inte fy skam det heller!

Plugga inte ihjäl dig i helgen!
Massa kramar

Kikan sa...

Viist är de söta!! Porslin kan man aldrig få för mycket av :) Man får bara mindre plats i skåpen har jag märkt :) Kram Kikan

Fröken Ellinor sa...

WOW vad läckra, jag blev också sugen.