fredag 22 oktober 2010

Behöver hjälp!


Rikard började ju riva tapet igår och med hjälp av snabeldraken jag visade igår åkte tapeten ner på ett kick. Nu  är det bara spackel o slipning kvar (eller bara o bara, hehe) innan en ny tapet ska upp!

Och det är den biten jag skulle vilja ha er hjälp med :) 
Vilken tapet ska vi ha??!
Det finns två alternativ:
1. Fortsätta med den guld/vita hela vägen. Vi var inne på det förut men trodde sedan det skulle bli för mycket med en så stor vägg i så mycket mönster. Men jag är inte riktigt lika säker längre.. Vad tror ni?
2. Tapetsera med en vanlig slät vit tapet.

Ska tillägga att övriga väggar är vita!

Kom igen nu, vad tror NI??

15 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Kikar in för att önska dig & Rickard en trevlig helg :D

Anonym sa...

fortsätta med den tapet som är....

Anonym sa...

Tycker nog att ni ska fortsätta med den fondväggen som ni har! =)

Kramis

Anonym sa...

Tycker nog att ni ska fortsätta med den fondväggen som ni har! =)

Kramis

Jannie sa...

Den ser ju supersnygg ut den tapeten så den hade nog jag fortsatt med!

Cykla i snön?!Jisses,låter livsfarligt!Eller har du dubb-däck??ha ha ha

Det är en riktig slappardag här idag.
Bara softar hemma o myser.Ska iväg till Larsas föräldrar senare på middag.Så mycket mer lär inte hända tror jag...
Vad ska ni själva hitta på?
Massa kramar

Charlotte sa...

jag tycker vit :) man vill ju inte ha för mkt av det goda ;) men det blir nog fint hur ni än gör :) kram

Jannie sa...

Tack vännen,va du är söt!
Victor hälsar o tackar så mycket oxå!

Än en gång,Du är så duktig som pluggar så!Är tentan i v som kommer
eller längre fram??

Skit i pluggandet ikväll iaf o njut utav fredagen!O glöm inte o träna...ha ha ha ; )
Kramar till dig vännen

MIN LYCKA ♥ sa...

Fortsätt med något mönster!

Kolla in min lägenhet på bloggen;=)

Trevlig fredagskväll!!

Kram

ps. spinningskorna gick som en dans!! Du måste köpa;)

MIN LYCKA ♥ sa...

Den är fin! Kommer sakna den massor!!

Nja...det funkar bara att cykla i dom. Fästet under är som en knöl som sticker ut lite och det är obekvämt att gå, påminns lite om pjäxor i fjällen. Inte riktigt så illa, men nästan;)

Man får nog tyvärr ha med sig ett par vanliga skor om man tänkt att göra något efter spinningen.

Men jag var trött som en bäver och cyklade som aldrig förr, maxade absolut mig själv...;=)

Förresten...Dit vi ska flytta är fint...jättefint rättare sagt;=))

Anonym sa...

fortsätt hela vägen det blir nog fint när allt annat är vitt o neutralt =) morbror =

Familjen Lindström sa...

Jag förstår nog hur du tänker, att det kan bli för mkt mönster. Nu älskar jag eran "guld-tapet" men är lite tveksam. Hur som hels, jag skulle fortsätta med den mönstrade tapeten eller måla väggen i guldmetallic, givetvis då samma guld som i tapeten. Kan bli riktigt snyggt. Samtidigt får det inte bli plottrigt och kännas som man har 17 färger o mönster hemma... ja, du förstår va? ;)
Trevlig fredag och väntar med spänning på resultatet!
Kram

Marica sa...

Jag tror på att fortsätta faktiskt... tror inet att det blir för mycket utan en snygg helhet!
Vi hörs sen vännen <3 Kramar

Therese sa...

Vitt är ju aldrig fel *ler* Ska bli skoj att se helheten sedan, och oj vilka fina muggar du visar, förutom burkar är muggar en last jag har... Ha en fin kväll <3

Anonym sa...

Vitt blir fint, annars blir det så mörkt...

Fröken Ellinor sa...

Fondväggen var ju grymt grymt snygg. Fortsätt med den tycker jag!