tisdag 12 oktober 2010

Tisdagsinspiration

Gillar här färgerna i det sovrummet, vitt, trä och lite färgklickar. Me like!

Samma med detta vardagsrum, så fint!!

Jag har ingen energi alls till att blogga, dötrött o seg efter en lång dag i skolan o massage. Jisses vad ont massagen gjorde, värre än vanligt!! Men antar att det måste göra lite ont för att hjälpa. Det är skönt efteråt i alla fall!

Lägger upp lite tisdagsinspiration idag istället :) Kanske ska ta och börja med det som något återkommande, tisdagsinspiration alltså, vad säger ni om det? :) (gjorde ju det förra veckan också)

Desperate ikväll, YES! 
Hörde att det var någon fotbollsmatch också... la la la...

6 kommentarer:

Therese - Femstjärnigt sa...

Snyggt! Tisdagsinspiration låter bra det!
Massage ska ju vara skönt! Inte göra ont...eller ja lite då kanske :)
Här är chokladbollarna färdiga så det är bara att vänta på att klockan ska bli 21.00! :)
Kram

Familjen Lindström sa...

Yes! Jag röstar för tisdagsindpiration och torsdagsbak ;) hihi!

Therese sa...

Vilka härliga inspirationsbilder!!! Å tro på tusan jag missade mina hemmafruar i går :-/ KRAM

Therese sa...

Vilka härliga inspirationsbilder!!! Å tro på tusan jag missade mina hemmafruar i går :-/ KRAM

Emilias sa...

Malin: Torsdagsbak?? ;) jaa kanske... men det betyder att jag MÅSTE baka varje torsdag juuu... Haha
Kramkram

Familjen Lindström sa...

Precis ;) hihi!