onsdag 13 oktober 2010

Klapp på axeln


Tekakorna var slut så det var dags att baka nya, och tänka sig! Idag fick jag med Rikard i köket :) Allt blir så mycket roligare när man är två. Nästa gång kanske han kan göra dom själv, är ju trots allt bara Rikard som äter dom ;) Fast... då är vi ju inte två längre.

Känner mig ganska nöjd med mig själv idag. Har pluggat större delen av dagen och det har inte hänt sen jag vet när... Klapp på axeln till mig själv!

Ikväll är det Bonde Söker Fru och GREYS som gäller! 
Så nu får det nog vara färdigpluggat för idag...

Psst! Glöm inte utmaningen här under!!
KOM IGEN!
Tänk vad häftigt det vore om ALLA mina läsare lämnar en kommentar :)

4 kommentarer:

Jannie sa...

Tekakor??Åh dud så gott!
Älskar tekakor!
Va mysigt att ni gör egna.
O det var ju himla gulligt av R o hjälpa till.ha ha ha
När det är han som äter dom...

Duktig du är med pluggandet!
Här blir det oxå Bonde söker.
O soffhäng.Ha en härlig kväll! KRAMAR

Marie-Louise sa...

Åh är det Greys idag...måste jag se.

Therese - Femstjärnigt sa...

Gott med tekakor. Köpte mig en stor påse när jag var på marknaden i lördags :)
Duktig du varit i dag!Bra jobbat. Då har du gjort dig förtjänt av Bonde söker fru nu :)
Det ska jag också kolla på.
Kram

sara - mamma till wilda sa...

hahaha Lycka till. Jag har ibland över 400 besökare per dag , men får som mest 20 kommentarer per inlägg. Folk är dåliga på att kommentera