måndag 11 oktober 2010

Fika och monsterspinning

Tog en paus i pluggandet och åkte ner på stan och fikade med en gammal scoutkompis, Hanna! Hon bor numera i London och vi träffade varandra av en slump på resecentrum igår när jag skulle möta Rikard, så då bestämde vi att ses idag!
Jättetrevligt var det :) Så roligt att höra om alla hennes upptåg i London!!

Tänka sig, jag som frös så imorse. Och nu satt vi UTE och fikade, med filtar om oss i och för sig. Men var hur skönt som helst i solen!

Nu laddar jag för ett monster spinningpass. 75 minuter! 
Tagga tagga tagga!
Ska bli himla skönt när det är gjort... hihi!

4 kommentarer:

Ida sa...

Vart tränar du?

Emilias sa...

Ida: Actic :)

Jannie sa...

Åh vad mysigt det ser ut!
Det är ju så härligt om man kan sita ute,bara man kan pälsa på sig lite.Härlig dag!

Jag jobbar i vanliga fall som
BC på en JC-butik.Trodde jag skulle sakna jobbet en del,men icke!Älskar mamma-livet!!

Hoppas det gick bra med spinningen.Duktig du är!
Ha en riktigt mysig kväll! KRAM

Therese - Femstjärnigt sa...

Vad mysigt! Kul att träffa en gammal vän sådär :)
Hejja hejja hejja med spinningen!
Kramar