måndag 25 oktober 2010

Kvalitetstid

Första bilden som togs på oss tillsammans, jag älskar dig mitt hjärta!

Idag kände jag o Rikard att vi behövde lite extra kvalitetstid med varandra, bara vi två!

Så om en halvtimme ska vi mötas upp vid bowlinghallen :) Blir fight mellan oss men en mycket vänskaplig sådan. Men klart att man vill vinna, hihi ;)
Dessutom fick vi reda på att vi ska åka iväg en sväng imorgon också, på hemligt uppdrag. Inte riktigt så bra tajming för mig i och med tentan men det får gå ändå...

Även fast man tillbringar mycket tid med varandra eftersom vi bor ihop, tror jag att man behöver komma åt den där rena kvalitetstiden ibland. Att bara släppa allt och hitta på något kul tillsammans, något som man inte gör så ofta... 
Mysigt ska det bli!

3 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Helt rätt. Det är skillnad på att gå hemma och skrota än att gå ut och verkligen dejta. Mysigt!

Nu för tiden är vi lyckliga över att gå till ICA tillsammans, tänk vad det ändras, hihihi kram

Fröken Ellinor sa...

Hahahaha ja Vanita från Lyxfällan. Vad ska man säga och från Skövde var flickebarnet också ;-).

Skrämmande är var det är, har ju flera elever som har missbrukat det där rejält och det är ju lagom kul när man är 18 med skyhöga skulder.

Jannie sa...

Godmorgon!
Jag hoppas du sopade banan med honom!
Kul med bowling!
Ha en härlig tisdag vännen.Kramar