söndag 17 oktober 2010

Pannkaksmästarna


Det är pannkaksbak här idag. Farmor och Linnea är de stora pannakaksmästarna :) Farmors pannkakor är bäst, undrar vad hon har för hemlighet? :)

Vi har varit på stranden en sväng idag med... fast på andra sidan Åhus, Äspet heter det :) Vackert så det gör ont och typiskt nog glömde jag kameran hemma :( Fotograferade allt i huvudet i alla fall, är härligt att ha sådana bilder att ta fram i tanken mitt i vintern sen :)

Hur gör man för att få hav till Skövde undrar jag!? Bor nog helt enkelt i fel stad...

4 kommentarer:

Therese - Femstjärnigt sa...

Mmmm gott med pannkakor! Jag gjorde Amrikanska pancake till lunch. himmelskt goda!
Kramar

Jess sa...

Pannkakor som är så gott!

Marica sa...

Inget hav i Hjo men en sjö... flytta hit :D KRAM

Emilias sa...

Hihi du har så rätt min vän :D KRAM