torsdag 21 oktober 2010

Lite väl tidigt va?!

Hihi, tv speglar sig i fönstret. Är Söderling på bilden om ni undrar ;)

Okej, glöm allt jag sa om att snön smälte bort. Eller ja, det gjorde den. Men sen kom det MER!!!
Är säker 5 cm som ligger nu, nej, detta är jag verkligen inte med på.

För att inte detta också ska bli ett sånt där negativt inlägg som förut tänkte jag berätta att jag kommer att be er om hjälp imorgon :) Det var faktiskt Rikards idé att fråga er goa här inne om råd.
Titta in imorgon, då får ni veta mer!

Godnatt godingar!

5 kommentarer:

Jannie sa...

Godmorgon going!
Måste erkänna att det ser ju faktiskt himla mysigt ut...
men jag håller med,lite väl tidigt!

Tack snälla du!Va bra.Då lär vi investera i en sådan vi med.Kanon!
Tack för tipset!
Här vart det robinson igår ja.Full storm o ösregn på utsidan.Skitväder!

Nu börjar min lille kille o vakna.
ÄNTLIGEN får jag pussa på honom igen.hi hi hi
Ha en härlig morgon.KRAMAR

Tess sa...

Men det är ju mysigt gumman! Upp med hakan :)
Kramar

Therese sa...

Åhh nu blir jag nyfiken, får titta in igen senare... Kram kram

Marie-Louise sa...

Ja här har vi också snö som ligger kvar. Lite tidigt känns det som...

Jess sa...

Härligt med snö tycker jag!
Jag ska komma ihåg att titta in i morgon!
Ha en skön fredag!