tisdag 26 oktober 2010

Tisdagsinspiration

Älskar fönstret ovanför diskbänken, mysigt ljusinsläpp! 
Vitta luckor och trä, me like!

 

Tisdagsinspirationen får idag handla om kök
I love kök ;) 
Tycker verkligen köket är hjärtat i ett hem!

Jag gillar vårt kök vi har nu, men om jag får drömma lite så hade jag renoverat om det helt :) Vitt vitt vitt vill jag ha det (hoppas Rikard vill det med, hihi). Men det får vänta.... 
Drömmer mig bort så länge...

Kul att ni vill se kläderna, promise, de kommer imorgon :) 
Så kika in då!

6 kommentarer:

Mamma Stina sa...

Jättefint verkligen!Var kommer det ifrån?

Jannie sa...

Godmorgon!
Så jäkla snyggt det va!Himla fräscht!
Fönstret vid diskbänken va ju superfint.Bra smak du har!
Helt min stil.

Hoppas ni har sovit gott!Kramar

Marica sa...

Du har en utmaning hos mej <3

Fröken M sa...

Riktigt snyggt !! så skulle jag inte ha något emot att ha det :)

Familjen Lindström sa...

Vart hittar du all inspiration? Jag kollar mycket på styleroom.se
Gillar att ha ett fönster att titta ut genom när man diskar :)
Kram

Emilias sa...

Malin: Samma här, i huset vi någongång ska bygga måste det var ett fönster vid diskbänken! Punkt! :)

Dessa hittade jag på en mäklar sida som jag inte minns namnet på i nu läget, hojtar om det ploppar upp :)

Vad var det jag såg förresten, hade du bokat tågbibiljetter en vecka för tidigt!? :/
Kramis