torsdag 14 oktober 2010

Two weeks to go

Godingar!!

Idag är det exakt två veckor kvar till min livs första tentan, iiiih! Börjar bli lite nervös tror jag. Men mest för att jag inte skrivit någon tenta någon gång (är inne på min femte termin o inte gjort en enda tenta, knasigt).
Det är nu tentaplugget måste börja på allvar, känner i alla fall att jag har hyffsat hum om vad det handlar om, nu gäller det bara att pränta in allt i skallen!
Det ska gå!

Jag ska iväg o spinna och sen hem o packa. Åker ner till mina goa syskon imorgon, som jag längtat efter dom! 

4 kommentarer:

Petra sa...

Vad spännande med tentan. Måste vara en salig blandning av känslor.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Du kommer att klara tentan klockrent!!! :)

Hoppas du får en toppen helg med dina syskon!
Hörs när du kommer hem. Kramar från mig

Therese - Femstjärnigt sa...

Klart du fixar tentan vännen! Vad är det, haha!!!
Ha det så jättemysigt med dina syskon i morgon.
Kramar

Jannie sa...

Godmorgon!
Vad du är duktig med både plugg o träning.O självklart kommer tentan gå vägen.Självklart!
Hoppas du får en härlig dag idag o framförallt en supermysig dag i morgon då!Underbart med syskon!
Kramar från Victor o mig