onsdag 27 oktober 2010

Gårdagens shopping


Här är gårdagens inköp. Fullkomligt älskar jeansskjortan, den var såå mjuk o skön och satt jättebra! Lite halvlång också så perfekt att matcha med ett par snygga leggings, kanske de svarta som jag också köpte :)

Och så letade jag jeans. Var inne på Åhlens och fick hjälp där. Men ärligt talat, tror inte min kropp är byggd för att ha jeans. Antingen får jag inte upp dom över höfterna, och när jag väl får upp dom över höfterna är de för smala över vaderna... Förstår inte varför man inte kan tillverka ett par normala jeans så man slipper stå där i provrummets hemska ljus och känna sig tjockare och tjockare... 
Me don't like!!
Hittade i alla fall ett par på Zara sen, blev helt chockad när de passade så bra ;) Så det finns hopp!

3 kommentarer:

Marica sa...

Å skjortan var ju jättesnygg!!!
Tror att du har på dej den imorgon så jag får se den live ;)
KramKram

Tess sa...

Snygga grejor! Jag hatar att köpa jeans! Blir helt svettig bara jag tänker på det. Finns aldrig några som sitter bra!
Jag kollar ju inte på Greys, säkert den enda i Sverige, men can`t help it! Inte något favvoprogram alls faktiskt!
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det är sååå läckert med jeans skjorta. Vill också ha en! Tjusig du kommer va i dina nya kläder :D

Gör du ikväll då?
Kram