söndag 10 oktober 2010

Tjejmiddag deluxe

Fina Maria o Marika. Alex vill inte vara med på bild ;)

Det blev en jättelyckad kväll igår :)
Det bjöds på mozzarellabiffar (en ny favvo), potatiskaka med getost och gay(tjej)fondue till efterrätt! Liiite inspirerad av veckans Halv åtta hos mig :) 
Såg ni det? Gayparet var ju bäst o kan tala om att deras efterrätt var himmelsk :) Men kändes bättre o kalla det tjejfondue istället för gayfondue, rosa blev den i alla fall!
Vi drack gott vin, lyssnade på gamla godingar (är det någon som minns Soap och Popsie, då var man inte gammal hihi). Blev en sväng till stan med men var hemma innan ett. Känns skönt o vara pigg idag :)

Och ja! Jag klarade natten galant, alldeles ensam! Men tomt var det, att inte ha någon snarkande älskling bredvid mig. I natt är det som vanligt igen!

Nu blir det promenad med fina Maria!

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Haha jag såg det programmet och tänkte att "mums det där vill jag också prova!". Nästa ggn kör vi den tillsammans :)

Btw, så är Fredrik "sur" över att Rickard åkte på nhlhockeyn haha.. Han ville också åka men hade ingen polare som ville hänga på... Så han blev sjukligt avundsjuk på Rickard ;)

Kramar

Jannie sa...

Åh vilken mysig kväll
ni tycks ha haft!Det är ju så himla roligt med dessa kvällar!LYX!
Klart du skulle passa på medan mannen är borta!Klockrent.
Missade dessvärre det programmet...

Ja det stämmer.Vi har alldeles nyss köpt hus.Flyttar in i början av november.Längtar ihjäl mig...

Har helgen varit bra annars?
Hoppas du får en härlig kväll!
Kramar

Marica sa...

Mumms Mumms vad smarrigt!!! Kram

Familjen Lindström sa...

Åh, det både låter och ser väldigt gott ut! :)
Kram

Familjen Lindström sa...

Åh, det både låter och ser väldigt gott ut! :)
Kram