fredag 15 oktober 2010

Fredag

Har en sådär dag idag, mycket som känns så himla jobbigt och ibland rinner bara bägaren över... men jag antar att det måste få vara så ibland även om jag hatar de stunderna som bara den!!

Sitter i alla fall på tåget ner mot pappa o syskonen. Undrar hur många gånger jag har åkt den här vägen vid det här laget, fler gånger än jag kan räkna känns det som ;) På hemvägen får jag lite omväxling i alla fall, då åker jag nämligen via Göteborg, alltid något!

Såg två av tjejerna ur Timoteij på stationen i Skövde, Johanna och Elina. Tänk om min kära syster hade varit med, hon hade ju svimmat... ÅH, mitt smarto, varför tänkte jag inte på det?! Skulle ju tagit autografer, hon skulle ju blivit överlycklig
Dumma mig!! 

4 kommentarer:

Jess sa...

De där dagarna...
Hoppas helgen blir bra! :)
Jag är mer imponerad av att du kände igen tjejerna det hade jag aldrig gjort... ;)

ida sa...

Hahaha, Martin skulle oxå¨ha svimmat om han hade sett elina med ;)

Emilias sa...

haha ida, men av en helt annan anledning va? ;)

Marica sa...

Jag hade aldrig känt igen dem ens,, ha ha :)