fredag 1 oktober 2010

Friday I´m in love

Sovmorgon, åååh så skönt det ÄR!
Frukost, spinning, städning och en sväng på stan, vi måste verkligen köpa doppresent till Nora som döps imorgon, på något  konstigt vis har vi lyckats glömma bort det ;) Tur vi kom på det igår kväll o inte ikväll ;). 
Kanske blir after work med mitt hjärta ikväll :)
Kanske kanske vi har något att fira!

Jaha, och så undrar ni. När ska hon plugga egentligen? 
Och vet ni, det undrar jag också?! Fast på något konstigt vis känner jag mig inte det minsta orolig... än! Det är några veckor kvar till tentan o min tanke är att plugga järnet två veckor innan :)
Så gör jag nästan ingenting nu, så blir det desto mer senare. 
Ni kan vara lugna ;)

5 kommentarer:

Petra sa...

Skön start på morgonen med träning.

Ha en skön fredag.

Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Trevlig helg, tjejen!! Kramar!

Familjen Lindström sa...

Åh, vad kan det vara för något, spännande ;) <3
Trevlig helg! Kram!

Therese sa...

Så skönt med sovmorgon å träning! Önskar dig en lika härlig helg! <3

Marica sa...

Ha en mysig fredag kväll <3 Det ska jag och barnen ha :) Filip åt en godis nu men tom den spotta han ut... lilleman <3 KRAM