måndag 18 oktober 2010

Lugn dag hemma

 Jag och mina fina syskon
Hade det gått hade jag packat ner stranden i Åhus o tagit med den hem till Skövde!

Hemma! Alla tåg gick som det ska, det gillas! Var mysigt att komma hem till min Rikard :) Konstigt hur man kan sakna någon så mycket på bara några dagar... nu saknar jag min syskon istället!

Blir en lugn kväll! Ska laga proteinpannkakor enligt Rikards önskemål :) Får se hur de smakar... lägger ut receptet sen om det är gott!
Är ju näst sista avsnittet av Lite sällskap med :)

3 kommentarer:

Therese - Femstjärnigt sa...

Fina bilder! Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga!
Jag hinner sakna min Thomas bara av att han åker till jobbet :)
Kramar

Jannie sa...

Så himla gulligt det lilla huset va!
Det är KÄRLEK o sakna någon så!!Härlig känsla när man får kramas igen.
Vi får huset den 10 november.Ev lite tidigare om hennes nya ställe hinner bli klart bara.Nej,det är inget som behöver renoveras.Sen att man vill tapetsera om o göra det till sitt egna är ju en annan sak...ha ha ha
Det finns lite bilder på bloggen om du vill titta.
Hoppas ni får en mysig kväll!KRAM

Marica sa...

Och jag saknar dej så jag är glad att du är hemma igen så att vi ses imorgon! Kramar <3