onsdag 27 oktober 2010

Mitt livs första tenta


Imorgon skriver jag min livs första tenta, har laddat upp ikväll med spinning, mumsiga lax- och äggmackor och snart blir det fruktsallad framför tven med mitt hjärta!

Jag tycker jag har allt klart för mig inför imorgon men man vet ju aldrig, kan egentligen gå lite hur som helst... Ska i vilket fall bli så skönt när detta är över, alla stress över det gör mig virrig till tusen.

I måndags fick jag sms från en skola och de frågade om jag ville jobba på fritids imorgon eftermiddag, tackade ja och tänkte att det kunde vara skönt att tänka på annat efter tentan. Sen i morse ringer telefonen och då är det skolan som ringer och frågade var jag var igår... Piiiinsamt! Jag har alltså tagit fel på dag, var helt bombsäker på att det var imorgon ju... 
Höll på på o sjunga genom golvet, usch!
Men jag tror hon förstod att jag har mycket just nu och att jag inte hade struntat i det.

Hörni! Önska mig lycka till nu då, hihi! :)

5 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Lycka till!!!!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skickar över ett helt lass med Lycka till kramar! Håller tummarna för dig tjejen!

Brorsan blev glad, sakerna passa perfekt hemma hos dom.

Igår var jag i simhallen med en kompis och simma.

Gjorde du?

Kram!

Therese sa...

Håller en tumme för dig i dag!!!!

Jannie sa...

Godmorgon vännen!
Massor av lycka till idag!
Det kommer o gå hur bra som helst!O självklart håller jag tummarna!
Skönt när den är gjord sen kan jag tro...

Pinsamt det med fritidset...Men va tusan.Det händer bara en gång och det händer uppenbarligen även den bäste!
Ha en helskön dag nu!O LYCKA TILL!
massa kramar

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra!! Lycka till!! :D Jag har tenta i Umeå om 11 dagar. GAH! Nummer femtioelva i ordningen efter alla mina år på högskolan men det hjälper inte, man är lika nervös ändå! ;)

Kramisar!