tisdag 12 oktober 2010

Dissar matchen

Jag gillar verkligen inte fotboll, så ja, jag dissar matchen totalt!! Det är ju Desperate samtidigt. 
Sambon försvann till Harrys med grannen så jag har tv:n heeelt för mig själv.

Rikards syster ringde precis innan matchen började och undrade om jag ville vara med o tippa på matchen tillsammans med dom o svärföräldrarna. Jo då det kunde jag väl men var tvungen o fråga VAD det innebär. Hade ju ingen aning. Men det löste sig, nu har jag tippat att det blir 1-1 i matchen.
Har dock ingen aning om hur det funkar sen, om vi vinner tillsammans eller ja... hur det funkar helt enkelt ;)
Den som lever får se, det löser sig!

5 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Jag såg varken eller :( men spelade in, inte matchen men det kanske du förstod ;)
Jobbar hemma i dag! Fördelen med att jobba hemma är att man kan ta lunch framför tv och se på inspelade avsnitt av Desperate samtidigt :D

Emilias sa...

Malin: Sköönt o jobba hemma ibland :) Sånt jobb kommer jag aldrig att ha, där jag kan jobba hemifrån alltså ;)

Hoppas du får en trevlig lunch ;) Dh var braaa igår!! Kram

Jannie sa...

Godmorgon!
Hi hi hi Är det så illa??Då förstår jag om d inte är så roligt att mannen din är tokig i det!Har ett antal vänner som har det så oxå.Så vi har tur här att vi delar intresset!
Tusen tack söta du!Ja Geggamoja gör verkligen så mycket fint o så himla bra grejer.Älskar dom!
Hoppsa du får en härlig dag!
Några planer kanske? Kram kram

Jannie sa...

En massa plugg alltså.Segt...
Ge dig av ut en stund i det fina vädret oxå.Så härligt!

Hockey ändå?Tycker jag oxå om,även om det inte är sådär görkul nu i början.Det är ju så jäkla lång serie.Blir ju inte spännande förrän efter typ 30 omgångar...

Vi ska iväg o träffa en kompis vid ett när Victor har ätit.Promenad o fika.Härligt!
Plugga inte ihjäl dig nu!
O ha en härlig dag trots det! KRAM

Familjen Lindström sa...

Det är en förmån som är guld värd när man är "ensamstående" (för det känns som jag är det just nu) och har småbarn. Sen har jag också den bästa chef jag någonsin haft, och tro mig, jag har haft många...