tisdag 12 oktober 2010

Spännande dag... not

Kunde inte somna igår kväll, inte i förrgår kväll heller.. förstår inte! Jag har nästan aldrig problem med att somna men när jag väl har det får jag paaanik, ibland så illa att jag börjar gråta. Vet, superlöjligt med sant!
Jaja, till slut måste jag somnat i alla fall ;)

Tur att jag hade lite sovmorgon idag i alla fall, ska snart iväg till skolan för låång föreläsning, sen plugg med min Marica (yes, idag SKA vi lära oss satsscheman) och efter det massage hon bästaste Maria
(underbart att ha en kompis som är utbildad massör!!).

Så mycket mer spännande händer inte idag...

5 kommentarer:

Jannie sa...

Nä men vännen...
Va jobbigt att du inte kan somna!
Hoppas dagen blir bättre iaf.
Aldrig fel med massage.LYX o ha en kompis som är utbildad!
STORA KRAMAR

Tusen tack söta du!
Victor hälsar o tackar så mycket.

Therese sa...

Drygt att inte kunna sova, men desto bättre med kompis som massör :-)

Titta gärna in hos mig å tävla om en egen canvas!!!

Kram

Therese - Femstjärnigt sa...

Blä för att inte kunna somna!
Men härligt med massage. Så det är inte jättesynd om dig ;)
Kramar

Petra sa...

Så jobbigt det är när man inte kan sova. Det är verkligen helbläit. Hoppas att det blir bättre snart.

Marica sa...

Tack för idag vännen <3 Jag hoppas att du kan somna nu ikväll... jag skulle kunna somna typ NU, min magiska tid är verkligen kl 21 och ha varit så länge jag kan minnas... :) Ska plocka bort alla böcker från sängen och nana istället :) KramKram o njut av din sovmorgon imorgon!!!