lördag 2 januari 2010

Bildbomb

Efter en jätterolig nyårfest tackar jag o Rikard alla vänner som varit hos oss ;)
Så här trötta, men glada, är vi 03.00 på natten
Mina tjejor Jenny o Charlotte var här :) Mys i soffan!
Charlotte o jag sjöng SingStar :) Me love!
Marica o Malin, bästa bilder jag kunde hitta där hela klänningen syns ;)
Min fina Maria var här också

Ja vi åt ju lite också, lagade mat halva dan. Men måste säga att det blev lyckat :)
Rikard fixar med förrätten, super god var den. Tack Jenny o Erik för den!
Ja, lite Teuqila hör väl kvällen till, dock inte för mig. Fy så äckligt det är!

7 kommentarer:

Sara sa...

Det ser ut som att ni hade riktigt roligt! Kul med lyckade fester :)
Vi har haft det riktigt mysigt här, åker hemåt Stockholm i morgon igen, sen blir det jobb. Känns skönt med nytt år i alla fall tycker jag :)

Hoppas du haft en bra helg, men det låter så :) KRAM!

Anonym sa...

Fina bilder på fina ungdomar. Och vad gott det ser ut! Jag förstår att det blev en lyckad fest :) Kram och god fortsättning!

MM

Malin - mamma till h-barn sa...

Åhhh! Den ser jättefin ut, är den tvådelad? Och snart kan vi börja shoppa klänning till bröllopet vi ska på i maj ;)

Ni verkar ha en jättefin lägenhet, väldigt smakfullt inrett!

Ha en mysig lördagkväll!
Kram!

Fröken Ellinor sa...

Åh ryser då jag hör ordet Tequila, roligt med en bildkavalkad.

Kramar

ellen. sa...

åhh vad roligt att se fina bilder från eran nyår :) Ni ser ut att haft jättemysigt!!!!

Jag ser fram emot att träffa dig Emilia :) Vii får ta en myysfika när skolan börjat igen!!

Haaa en jättemysig dag!!! kraam Ellen,

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Jag är och jobbar en sväng i dag redan (söndag) *pust* Nytt år, nya priser så man får allt bita ihop och jobba på en söndag :)

Härligt, inga fel med en resa :)
Jag och Micke var igår och beställde en resa till Kuba den 15-29 mars... känns sååååå himla häftigt att åka dit :D
Kommer bli en upplevelse...

Nä nu måste jag jobba lite, så jag får åka hem någon gång..
Kramar!

Marica sa...

Måste ju överraska med en kommentar tills du kommer hem :)
TACK för idag vännen! Så lugnt o mysigt, bara vara :)
Nu ska grabbarna i säng så vi kan se ikapp lite tv ;)
KRAMAR!!!!