fredag 29 januari 2010

Read a book

På grund av Leon av Jenny Leeb

Har haft Cissi på besök här i eftermiddag!
Cissi är mina söta syskons mamma och jag har känt henne så länge jag minns.
Hon bor också nere i Skåne och har varit här på jobb några dagar.

Det jag skulle komma till är att det inte är så ovanligt att jag o Cissi ger varandra pocketböcker i julklapp/present.
Det lustiga är att det dom senaste gångerna har varit så att den boken som vi valt att ge till varandra är en bok som den andre redan har läst.
Vi vet precis vad den andre gillar och tänker helt rätt, men den andre har hunnit före och har redan boken.

Så var även fallet idag, boken jag fick av Cissi hade jag redan köpt, igår dessutom!
Så det kan gå, känner man varandra ganska väl då eller? :)

6 kommentarer:

marica sa...

Går det inte lämna tiibaka den boken du köpte igår då? Eller tog hon med sig den hem igen ;)?
Nu är det fredagsmyyyys här hemma! Jag har sovit och duschat o väntar på pizzan :)
KRAM

Emilias sa...

Jag ska byta den :) Erbjöd att hon kunde få den men hon tyckte inte det var en bok för henne. Mums med pizza, smidigt med :) Vi ska äta kebab o pitabröd! Lets dance snaaart!!
KRAM <3

nathalie sa...

ajjamen bikbok är det :D Den är helt underbar tycker jag.
puss

Tezz sa...

Kul när man känner varandra så väl så man vet vad den andra kan tänkas vilja ha och gillar :)
Hoppas att helgen blir riktigt bra!
Kram

Malin - Mamma till h-barn sa...

Tack för din kommentar!
Trevlig resa och ser fram emot varma uppdateringar från Thailand!

Kram!

Fröken Ellinor sa...

Min kompis Malin och jag är likadana, likaså min syster. Samma smak! :-)

Nej, det är ju inte ofta man iväg på sådana fester, det är ju liksom extra kul.

Hur länge ska ni vara borta? Härligt med sand, sol och bad.

Har ingen direkt favvo men jag vill inte att Jimmy eller Anders ska vinna! Tror det blir spännande ikväll.

Kramar