måndag 4 januari 2010

Extra jobb

Kändes ganska tungt att gå till jobbet imorse, men det försvann ganska fort när jag kom dit!
För er som inte vet jobbar jag extra i hemtjänsten, har ett område jag har varit på länge nu. Vill knappt tänka på hur läge, haha (5 år).
Men det finns en anledning till att jag återvänder!

Framför allt beror det på personalen, tycker verkligen jättebra om allihopa
(och jag hoppas de gillar mig med).
Tycker även om att det är ett så varierande arbete samt att man får vara ute mycket, att de flesta tanterna o farbröderna är ganska söta gör ju inte saker sämre!

Måste dock erkänna att jag börjar tröttna lite, det finns ju en anledning att jag inte vill jobba med det hela livet... Men jag tycker verkligen det är ett toppen extra jobb på somrarna, loven och en del helger :)
Jag trivs!

Jag mår bättre idag, vilket är skönt. Det kommer och går det där...

1 kommentar:

Marica sa...

Perfekt med ett extra jobb, du vet ju vad du vill bli och om några år behöver du förhoppningsvis inget extra jobb :)
Atjoo och snörvel KRAM från mig <3