fredag 22 januari 2010

Monas väska

Läste Aftonbladet idag om Mona Sahlins dyra handväska.
Herregud, vad är det att skriva om.
Hon jobbar ju ihop sina pengar som de flesta andra så varför i hela fridens namn ska inte hon kunna få köpa vilken väska hon vill.
Hon blir ju inte mindre trovärdig för det!
Fast... hon kunde ju valt en snyggare ;)
Nej, nonsens "nyhet"
(inte så ovanligt från Aftonbladet i och för sig, med nonsens nyheter alltså)

Ikväll blir det hemmagjord pizza, chips, Lets Dance och mys med syskonen...
...utan läsk ;)

5 kommentarer:

Malin - mamma till h-barn sa...

Ha, ha! Tyckte väl att du såg alldeles för fräsch ut ;)

Kakfatet är från Rusta (99kr/st), har ett i rosa och limegrönt också, du kan ju föreställa dig vilken fin kombination det är att ställa fram tre st trevåningskakfat i tre fina färger fulla med kakor när det vankas kalas! Det rosa har dock fått en liten spricka i ena våningen så det är nog inte världens bästa kvalitet ;)

Ha en mysig fredagskväll!
Kram

Malin - mamma till h-barn sa...

Glömde kommentera Monas väska... eller rättare sagt, vad finns det att kommentera? Smaken är som baken, inkomsten också ;)

Fröken Ellinor sa...

Jag tycker också Mona ska få ha vilken väska hon vill. Vad gör det? Dessutom var det ju tydligen en present och jag hade också tagit emot en L.V väska.

Ja, visst var det genereösa erbjudanden? Grrrr inte så...Jag menar vad kan det kosta att laga en lite kamera egentligen?

Ja, Janne hämtade mig i Ulricehamn och sedan drog vi rakt upp till Lidköping. Mina svärföräldrar är borta och vi har huset för oss själva. Riktigt mysigt.

Kramar och ha det så bra. Psss vad säger du om att Wahlbeck åkte ur L.D? Jag tycker det var fel faktiskt.

Nath sa...

Va gött med hemmagjord pizza, det borde man göra oftare =) Hoppas allt är bra. Kram

marica sa...

Idag är det lördag o då får jag äta godis, chips o dricka dricka men bara i måttliga mängder!
Hoppas hemresan gick finfint! Vi hörs sen, KRAM till dig <3