lördag 30 januari 2010

Shoppingen då?

Packade resväskor som väntar på att få flyga ända till...
...underbart fina THAILAND!

Väskan närmast i bild är min, hmm. Varför är det alltid så här?!
Hur lite jag än tycker jag packar ner så blir min väska alltid proppfull, så mycket saker kan jag väl ändå inte ha?!
Den största frågan är ändå:
Hur ska jag få plats med all SHOPPING?!

Ni tittar väl på Robinson ikväll?! :)
Jag hejar stenhårt på Sanna, go girl!
Hoppas man slipper fler "nakenscener", det har varit alldeles för många sådana den här säsongen, blö!

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Ja, hellre Sanna än Jimmy :-( Oj, vad ni har packat, men ni lär få plats med shoppning ändå. Det löser sig alltid.

Vad skönt att vara borta så länge, det är ju en perfekt längd.

Kram

Sandra sa...

Eller hur är den :D
Det är bara bra, så skönt med helg :) Sj då?
Va underbarn med semester, hoppas ni får det riktigt super!!

Pusspuss

Nathalie sa...

ni får köpa en till stor väska =D
ha en tok bra resa nu =)
Puss

marica sa...

Usch jag kan knappt inte läsa din blogg utan att bli tårögd... SAKNAR DEJ!!! Men du kommer få det kanon i varma Thailand, jag håller ställningarna och öronen öppna här hemma.. he he du vte vad jag menar ;) Kram älskade vän!