tisdag 19 januari 2010

Emilia gnällspik

Jag har överlevt dagen -pust!
Men eftersom jag ändå är lite i gnälltagen så måste jag gnälla lite till ;)

* Spyr snart på saltade och moddiga cykelbanor. Vill kunna cykla till skolan/till affären utan att vara rädd o ramla tusen gånger om
* "Jag vet bäst" människor. Nej, ni ligger inte högt på min lista
* Snurriga kursintroduktioner. Man tror man ska bli något klokare, men icke
* Läskig examinator som förmodligen ska läsa mina arbeten
* Icas mosiga semlor. Nej, ingen höjdare o massa kalorier

Nu är det slutgnällt för ett tag, en sak till bara:

* Imorgon åker jag till mina syskon (jättemysigt såklart) men kommer vara borta från min Rikard i två hela dagar.... :(

3 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

GNÄLL bara gnäll, det är därför man har en blogg ;-)

Moddiga cykelbanor=vidigt och farligt.

Besserwissar=jag får krupp.

Kursintroduktioner= en klassiker i pluggsammanhang

Examinator: Hu, livsfarligt det där.

Semlor: ha inte käkat någon än, kör på morotskaka istället.

Kramar

Marica sa...

Skönt med nån mer som gnäller :) Ha det så mysigt nu sweety så hörs vi sen och ses snart!!!
KRAMAR

Tezz sa...

Jag håller oxå på att bli knäpp på alla moddiga vägar som det knappt går att ta sig fram på. Plogningen har varit värdelös i år och det är ju ett heldagsjobb att ta sig en kilometer... Drygt! jaja, snart är det vår :)