måndag 18 januari 2010

Snabba cash

Igår hos Rikards föräldrar fick vi biobiljetter som dom inte skulle hinna använda, de går nämligen ut nu på onsdag. Så det är bara för mig o älsklingen att masa sig iväg på bio, tur att Snabba cash går nu, den hade vi nämligen velat se i vilket fall som helst.
Mysigt ska det bli med lite vardagslyx!!

För övrigt mår jag väl sådär, var jag förkyld tidigare är det inget emot nu... suck!! Imorgon börjar ny kurs o då skulle jag ju gärna vilja vara tipp topp, men men. Har ingen feber så till skolan ska jag väl orka i alla fall :)
Nu ska jag kleta på mig lite smink o möta upp mitt hjärta på stan om en stund...

6 kommentarer:

Marica sa...

Å va mysigt med vardagslyx! Vi ses imorgon, då hoppas jag att du är kryare! **Kramar**

Malin sa...

Krya på dig!

Sandra sa...

Hejsan :)

Åh tack :) Va snällt!

Sökt en tjänst på ett elevhem vid kavelbro, de som går på särskolan där. Tjänsten är bara tills juni men det är en bra början kände jag :)

Kramis

Sofia B9 sa...

Hoppas att ni får en mysig biokväll och att du mår bättre imorgon, då ses vi! ;-) Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tell me! Vad den bra?
Jag är nämligen lite smått förtjust i Joel Kinnaman *Smile* Så jag vill också se den filmen..

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jo, han är ju skit het i Falk filmerna :P
Blir nog för mig att vänta på Snabba cash tills den kommer på dvd, får inte med mig sambon på den nämligen. Han gillar inte svenska filmer :( Åh jag älskar svenskt.. Haha!

Sker idag då?
Kram!