torsdag 28 januari 2010

The torsdag

Att leka är nästan som att lära...
...ja tänk. Så är det ju faktiskt!
Boken ser intressant ut på utsidan, men skenet bedrar ;)
Trist när man ska göra en sammanfattning på hela boken på två sidor.
Det är bara att bita ihop o läsa!

Har gjort lite mer än hälften nu, ska göra mig iordning o möta upp min Rikard på stan för lunch. Behöver fixa lite ärenden inför resan som jag inte hann igår och sen ska jag hem o tvätta. Träning blir det i eftermiddag.
Full rulle med andra ord!

söndag åker vi, kan ni förstå!?
På måndag kan jag gå barfota i sanden i bikini, ååååh!
Känns ganska avlägset just nu faktiskt ;)
Härligt idag med sol och massa ny och fräsch snö, tycker faktiskt det!

4 kommentarer:

nathalie sa...

Ohh tyst med dig :D vart har ni bokat resan & så? Jag sitter o tittar på massa men tycker det är svin dyrt verkligen.

Fröken Ellinor sa...

Vad är det för bok? Jag kanske har anteckningar ;-)Förmodar att vi har läst mycket samma...

Kram

Fröken Ellinor sa...

Vad gullig du är, tack! Ja, det blir väl lite för mycket.

Ska ta en runda i mina papper och se. Jag blev färdig i December 05, fast vi hade själva cermonin den 11januari 06. Fattar inte vart tiden har tagit vägen...

Kramar

Malin - Mamma till h-barn sa...

Helt otroligt,,, att du går omkring i bikini på måndag! Hoppas du får möjlighet att skriva något inlägg när du är borta så vi får veta hur ni har det, eller kanske inte förresten ;)

Ha det så jättebra (vilket jag vet att du kommer ha) och njut!!!

Kram