söndag 24 januari 2010

Mona vs Fredrik

Partiledardebatt i SVT. Det märks att valåret precis har börjat... förra valet var första gången jag fick rösta, då hade jag typ ingen aning. Det har jag inte nu heller typ... och det är ju synd att man inte blir så mycket klokare av att titta på debatterna.

Och vem orkar titta på alla debatter, orka sätta sig in i alla turer fram och tillbaka?
Vet att det är viktigt, men nej, tyvärr är nog inte mitt intresse tillräckligt stort.

Otippat av mig att skriva ett inlägg om politik va?! Haha.
Lovar!
Det är en engångsföreteelse!

3 kommentarer:

Tezz sa...

Jadu, det är inte lätt detta med politik... Jag tycker och tänker mycket om mycket, men det är ändå svårt att veta vilka man ska rösta på för det känns som att det ändå aldrig blir bra. Tur att det är ett tag kvar så att man hinner fundera lite.,..

Nath sa...

Ibland kan det vara kul & lyssna :)

marica sa...

Politik, bläää! Säg till vad du ska rösta på så kan jag rösta på samma ;) he he... nä men jag ska i alla fall inte rösta på moderaterna så mycket vet jag!
Ses imorgon vännen, hååå jag kommer sakna dej såååå när du åker *snyft*
KRAMAR!!!