söndag 17 januari 2010

Naken Robinson

Måste säga att jag tycker årets omgång är den bästa någonsin, om det är Paulos förtjänst eller inte, vet jag inte men bra är det. Aftonbladet skriver idag om en del av killarnas nakenvanor under Robinson tiden. Att sitta naken och visa allt man har är inte vidare trevligt att titta på... och för dom stackarna som får uppleva det live måste det vara ännu värre.

Nej, skyl er för sjutton!
Det hör till mänskligt vett!
Nog om Robinson.

Idag grejar jag lite här hemma, finns alltid saker att plocka med konstigt nog. I eftermiddag blir det söndagsmiddag hos Rikards föräldrar i Tibro, ska bli trevligt!
Riktig söndagsmiddag borde man äta oftare... behöver ju inte alltid vara med familjen, man kan ju lite gärna äta söndagsmiddag med ett gäng kompisar!
DET är något jag vill göra oftare :)

8 kommentarer:

Marica sa...

Laga maten du så kommer jag :)
Gott att bli bortbjuden på riktig söndagsmiddag!
Nu har jag bara barnens rum kvar att städa!!!
Jippy! KRAM

nathalie sa...

Smycket sitter fast i linnet med två spännen på varje sida :) Köpte det på Gina tricot.
Håller med dig :) Man ska ta vara på söndagar, ganska mysigt.
Puss

Fröken Ellinor sa...

Jag diggar också Paulo sjukt mycket, tycker han är grym.

Men jag håller med, man behöver inte se nakna arslen och snoppar som är sandiga. Tack men nej tack,

låter trevligt med middag. Kram

Tezz sa...

Hoppas att middagen blir bra :)
Håller med om att lite kläder inte skadar. Såg inte avsnittet igår men håller med om att Paolo är riktigt bra. Gillar honom överhuvudtaget.

Fröken Ellinor sa...

Ja, det blir säkert bra. Vi har ju gjort det så många gånger förut, ska bara uppdatera lite.

Kramar

Malin sa...

Jag missade Robinson i går... men kanske lika bra;)

Söndagsmiddagar med vänner tycker jag är trevligt, det var ett tag sedan.

Kram på dig och hoppas du får en bra start på veckan!

Anonym sa...

Hi, I do think this is an excellent website.

I stumbledupon it ;) I am going to come back once again since i
have saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change,
may you be rich and continue to guide others.
Look into my blog : judi bola 88

Anonym sa...

I don't even understand how I stopped up right here, however I thought this put up was great. I do not realize who you are but certainly you are going to a well-known blogger should you aren't already.
Cheers!
Feel free to surf my page unlock iphone 4s orange