torsdag 14 januari 2010

I mitt hjärta

Nästa vecka åker jag o hälsar på mina söta syskon o min kära pappa, jag längtar!! Tur att vi fick in ett datum nu, annars hade jag inte hunnit träffa dom innan vi åker till Thailand o de hade varit på tok för länge...
Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hur långt ifrån jag är mina underbara syskon. Jag önskar att vi bodde närmare varandra så jag kunde vara mer med dom i deras vardag...

Mår sådär idag med, det kommer framåt eftermiddagen/kvällen. Fast huvudvärken har suttit i hela dagen idag, men illamåendet o yrseln kommer framåt kvällen...
Gah, blir tokig!!

4 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Tråkigt att höra att du inte är okej, jag vet ju hur jobbigt det kan vara. Förstår att du vill veta varför så att man kan ta tag i det.

Fin bild, kramar till dig

Malin sa...

Varför bor ni så långt i från varandra? Förstår att du saknar dem!

Japp, Ceasarsallad blir det nästa gång. Och Emilia-sällskap ;)

Kram!

Marica sa...

Va bra att ni fick till en helg nu innan så du får träffa dem!
Stor kram sweety!

Ludmilla sa...

Vilken fin storasyster du är!