onsdag 13 januari 2010

Från toppen till botten

Gah, kvällen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Meningen var att jag skulle till Maria men när jag kom hem i eftermiddags började de där jäkla illamåendet och yrseln!
Jag har försökt att se samband med mat o stress o grejer, men jag kan inte hitta nått?! Antar att det är stressrelaterat eftersom de inte hittar nått på några prover, det konstiga är ju att jag inte känner mig stressad alls...

Nu är i alla fall två till kurser avklarade, så skönt. Bara o vänta o se hur alla uppgifter har gått...
Helt ledig fram till tisdag då nästa kurs börjar, gött!
Efter skolan lunchade jag o min fina Marica o sen gick vi och simmade.
Det måste ha sett bra ut för helt plötsligt fick vi publik av ett tjugotal lumpar-killar som var där i sina snygga, likadana, badbrallor ;) Fast... vi kom fram till att det nog inte var oss de tittade på :)
Toppen eftermiddag med min underbara vän!

5 kommentarer:

nathalie sa...

skönt med ledighet =)
Vi har inte sett filmen än, på fredag ska vi kika =)
Puss

Malin sa...

Det är klart att det var er de tittade på ;)

Vad jobbigt med din yrsel och illamående... att det bara kommer så där. Otäckt också att du inte vet vad det är!

Ta hand om dig vännen!

Nästa gång jag är i Skövde vill jag också luncha ;) men jag håller nog med Marica att Voda var kanske inte matmässigt min smak heller, sushin var faktiskt ingen höjdare, tyvärr...

Kram kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Du får nog ta och ta det lite lugnt ett tag, knappt några aktiviteter alls så kommer det säkert att släppa. Det lär ju vara stress om de inte hittar något fel på prover..

Stackare, inge roligt. Hoppas det går över snart! Kram Kram!

Kristin sa...

Hoppas du känner dig kryare snart. Klart det var er killarna kollade in. Två toppenpinglor, hihi.

Malin sa...

Jag är iofs väldigt, väldigt kräsen när det gäller sushi, har mina favoritställen i Stockholm och äter alrig någon annanstans...

Nästa gång tar jag Ceasarsallden som jag hört ska vara riktigt bra ;)

Hoppas du mår bättre idag!

Kram!!