onsdag 6 januari 2010

Samsung wb550

Den här godingen, Samsung wb550, var det meningen att vi skulle köpa idag, på Media Markt. Men tyvärr hade dom den inte inne, så det blir nog från Dustin istället!

En ny kamera tills vi åker till Thailand är det tänkt, ska bli så roligt att fota med något annat än min gamla kamera.
Har länge tyckt att den fortfarande är tillräckligt bra eftersom jag klassar den som NY fortfarande, fick den i 18 års present av min pappa. Men eftersom jag fyller 22 i år är den inte så ny längre, skrämmande ;) Vad tiden går alltså...

Bakade supergoda muffins i min nya muffinsform tidigare idag.
Recept o bilder kommer!

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Roligt med en ny kamera, speciellt till er resa :)

Har du köpt ny bikini, solskyddsfaktor & fliflop nu så du klarar dig i Thailand? ;) Kram!

Marica sa...

Recept önskas!
En bra kamera hoppas jag att vi oxå ska köpa framöver!
Kram sweety!

Sara sa...

Kul med ny kamera tycker jag, fotofreak som jag är :) Det är en av anledningarna till att jag vill åka till Thailand, eller andra länder över huvudtaget, att få fota miljö och natur. Just nu längtar jag ju såklart efter värmen också, så jag är galet avis på dig som snart får åka dit. Men det är du värd!

Vet du vad jag har gjort idag? "Bokat" en crosstrainer på Blocket, ska åka och köpa den hos en tjej på lördag. Så nu ska det bli träning av, så jag också kan ha såna där byxor som du snart :)
Hoppas du haft en fin dag!

Kramar