fredag 29 januari 2010

Rörigt men det gör ingenting

Såhär ser vårt matbord i vardagsrummet ut, rörigt men i det här fallet gör det iiiingenting ;)
Listan med alla grejer som ska med ligger framme!
Det närmar sig med stormsteg, har pluggat klart det sista nu så nu har jag...
...SEMESTER!!
Så skönt!

By the way, jag har hittat ett så fint hus här i Skövde som jag vill ha (Hemnet nörd you know)

Igår hade jag besöksrekord här på bloggen, det gillar jag :)
Tack mina söta läsaren för att ni tittar in här, me like!

8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Börjar du få resfeber? :)

Fint hus du hittat!

Marica sa...

Fint hus men 2 miljoner för ett hus i Skultorp.. hmm då kan ni lika gärna bo i vackra Hjo och komma närmare både mig och Rikards syster med familj :) Ja Ja Jaaaa det röstar vi för!!!! <3
Oj ja lite rörigt men jag förstår att det inte gör nåt.. tom jag skulle nog kunna leva med den röran.. kanske.. jo om jag skulle utomlands i 2 veckor så jaaa ;)
Städat klart nu! Källaren kvar men det tar jag senare,, ska läsa några kapitel till sen ska jag oxå ta helg med mina grabbar :)
KramKram!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jo det är rätt bra, har varit yr i några dgr. Så igår var jag hemma från jobbet och det är skönt nog lite bättre idag!

Om vi inte hörs nåt mer innan så får Ni ha en underbar resaaaaaaaa!!!! Härligt, härligt!! Hörs så fort du kommit hem igen, då vill jag se en massa bilder från paradiset :P
Många krammmmmmmmmar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jupp, tror att det är lite stressrelaterat!
Får ta det lugnt i helgen, vi ska bara på ett kalas annars har vi inte så många planer..

Sköt om er! Kramaar!

Anonym sa...

Ja, nu bär det snart av ju!! :)

Weeeee vad skoj! :)

Hoppas att man får följa din resa med lite foton och så här inne - och tjoa till om du behöver tips på vägen ;)

Ja, visst är huset fint?! :) Jag är också en hemnet-nörd ;) Haha.

Kram på dig!

Emilias sa...

Marica :) Jaa, det var nog lite dyrt. Men precis den stilen på hus som jag skulle vilja ha! Du får spana på ett sånt i Hjo till mig <3 <3

nathalie sa...

aa det huset var riktigt fint ;)

marica sa...

Självklart håller jag ögonen öppna <3