lördag 30 januari 2010

Farmor på tråden

Min söta farmor ringde imorse kl 9... Klockan 9 en lördagsmorgon, nej det är ingen hit ;)

Farmor: Skulle bara berätta att tågen står stilla på Öresundsbron mot Kastrup!
Jag: Öhh, jaaha....?
Farmor: Ja bara så ni vet!
Jag: Men vi ska inte dit....
Farmor: Men... ni ska ju åka idag
Jag: Farmor, vi åker imorgon, från Landvetter och vi får skjuts dit
Farmor: Ja då så, jag blev bara så orolig!

omtänksam o söt men så fel det blev.
Till saken hör att vi pratade i förrgår och jag berätta när o hur o så vi ska åka...

Dagen består av packning o fixande här hemma...

4 kommentarer:

marica sa...

Hi Hi ja vad säger man? Kanske att var glad att klockan inte var 7 ;) Söta farmor! Fredrik förklara för mig förra helgen att man kan inte begära för mycket av dem när de blir äldre utan man ska vara glad att de fortfarande finns kvar och det är ju sant.. så du får tänka så :)
Kram från Filip till Milia <3
och kram från mej till min bästa Emilia <3 Som jag är helt gråtfärdig av att jag inte får träffa på ca 3 veckor :( Kanske var bra att vi inte sågs idag för jag hade bara gråtit då ändå :) Kram älskade vän!!!!

Fröken Ellinor sa...

Hihihi vad sött, hon menade väl men jag förstår angående tiden. :-D

Förstår att ni har en hel del att göra men vad skönt ni kommer att ha. Så härligt för Er.

Kramar

Emilias sa...

Så sant Marica :) Man ska absolut vara glad så länge man har dom kvar!!

Ja hjälp vad jag kommer att sakna dig vännen, det känns i hela mig!!! <3
Ser såå ifram emot vår heldag tillsammans när jag kommer hem, längtar!!
Massa kramar underbara du!! <3

Anonym sa...

Det är inte är inte baaara jag då som inte kommer ihåg någonting? Skönt att höra :)

Kram, kram och lycklig resa <3

MM