tisdag 5 januari 2010

That week

Sakta men säkert får man komma tillbaka till vardagen igen, åtminstone för min Rikard. Jag däremot har jobbat min sista dag nu och ska vara ledig några dagar innan skolan drar igång igen nästa vecka...
Ska pyssla o baka o greja här hemma är tanken, måste titta igenom lite skolarbetet också som ska vara inne nästa vecka.

Idag har jag mått halvbra, känner mig lite nere. Antar att det beror på att jag är på väg in i en viss vecka... förstår inte varför man måste må som man gör då. En del blir ju jätte lätt irriterade och arga. Jag blir mer lätt stött och blödig...
undrar vad som är bäst?! ;)

Jag och älsklingen har tillbringat kvällen i soffan framför en film. 21 såg vi, den är ganska bra faktiskt. Andra gången vi ser den, det är en sån film som behövs se fler gånger än en för att man ska förstå den ordentligt.
Så var det i alla fall för mig... kanske är jag osmart ;)

Inga kommentarer: