söndag 3 januari 2010

Emilia o Marica dag

Idag har jag varit och hälsat på mina fina vän Marica! Var någon vecka sen vi sågs nu (även fast det inte känns så eftersom vi hörs varje dag) så det var hur mysigt som helst att ses!

Vi har pratat, pratat, pratat och pratat lite till :) Lite lunch, fika o lek med hennes söta grabbar hanns med också!
TACK vännen för en underbar dag!

Ikväll mår jag inge bra :/ mitt jäkla illamående o yrsel kom tillbaka på bussen hem. Förstår verkligen inte varför... Kan någon förklara?!
Gah!

Nu laddar jag inför några timmars jobb imorgon, kan ju inte påstå att jag är taggad...

5 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Gravid? ;-) Tack snälla du för dina fina ord!

Jag börjar jobba nästa måndag så jag har en hel skön vecka kvar och jag ska maxa ledigheten å det yttersta.

kramar till dig,

Fröken Ellinor sa...

Hihihi måste ju fråga ;-) Usch, vad jobbigt dock! Hoppas att du får hjälp med det, är ju aldrig skoj att må sådär.

Ja, en vecka till att vända på dygnet-sweet! Blir inte avundsjuk att läsa att du ska jobba.

Kram

Marica sa...

Nä kom illamåendet tiilbaka.. usch fy vad jobbigt! Det är som med mig, de kommer inte hitta hitta nåt men man mår ju dåligt o är orolig! Skönt att du slumra lite på bussen.. men hoppas du kan somna ikväll nu ändå!
Gabriel somna kl 19 så dte var helt okej :)
Atjoo.. nu ska jag sova i mitt sköna duntäcke, snörvel och god natt min underbara vän o tack för idag! Vi får boka in vår Skövdedag oxå, längtar!
KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, det kommer nog inte gå någon nöd på oss direkt de där veckorna :)

I veckan blir det frisörbesök, och börja planera Mickes 30 års dag :)
Ska du göra då?

Kram kram!

Malin sa...

Vännen, det låter inget bra!

Hoppas du är bättre idag och att du har kunnat jobba!

Kram på dig!